onsdag 18 juni 2008

Behandling

Idag var vi hos Camilla på behandling. Det är jättekul att komma dit, ute på landet och så får man massor med korv. Men som vi alla vet, verkar något för bra för att vara sant....


Först får jag lite laserbehandling. Det är inte så farligt.


Sedan kommer pärsen! Ner i iskallt vatten (bara 23-24 grader!) Valborg har hittills sluppit undan men förra gången fick hon prova att gå på treadmillen och idag gick vi tillsammans, det kändes lite bättre med sällskap. Så länge det varade.En pytteliten stund gick Valborg sedan fiskade matte upp henne. Hon var trött sades det. Jag har mina dubier. Valborg är aldrig trött! Men jag fick gå och gå och gå.
Bilden är förvisso lite suddig, men jag tycker ändå att den tydligt visar vad jag tycker om det här!


Midjan försvinner...


Så här medtagen är jag efter en knapp halvtimme på treadmillen. Det är alltså inte jag som har sex ben. Titta noga så kan ni se hur "trötta" Valborg fjäskar för Camilla. Det brukar ta några minuter innan jag tycker om Camilla igen efter treadmillen. Men jag är inte så långsint.

Inga kommentarer: