söndag 2 november 2008

Växjö

Vi har varit i Småland i helgen. Matte glömde i vanlig ordning kameran så vi har inga bilder. Först hälsade vi på Memphis och Bianca och Jenny. Det är så himla kul och spännande att jag inte riktigt vet var jag ska bli av!

På söndagen åkte jag och matte själv på utställning. Det var jättespännande, nästan lite läskigt om sanningen ska fram. Det var fler än vi som tagit sig dit om man säger så. Jag fick en röd väst som är hur snygg som helst. Och bra passform vilket inte är så lätt att hitta till min figur.

Jag skulle visa opp min kropp för en domare som heter Espen Engh. Matte döpte genast om honom till Espen Sträng. Jag fick en etta och Hp och vann min klass. Hp betyder att jag är lovande. Domaren tyckte att jag var en liten ädel feminin tik med mycket tilltalande helhet. Fint uttryck, snygg siluett, balans i vinklar fram och bak, mycket bra päls och lite annat som vi inte talar om. Matte var nöjd och det är ju huvudsaken för själv bryr jag mig inte så noga. Jag visste ärligt talat inte ens att jag är ädel.

Sedan åkte vi hem till Jenny igen och passade Memphis för Bianca och Jenny skulle också på utställnigen och R-tan och Memphis hade haft hundvakt. Det var väldigt skönt att komma till ett ställe där man kände igen sig och alla vovvar. Och nu är vi hemma och det är ännu skönare! Zzzzz....

4 kommentarer:

Sagoruna sa...

Grattis till HPt!!! Ni lyckades charma domaren det lyckades inte vi med... Tycker Valborg ska visa upp sin vackra kropp fler gånger!

Lill sa...

Grattis till HP:t! Kan hålla med Sagoruna att ni ska nog visa upp henne flera gånger;)
Kram på er

Pia sa...

Grattis, Kacko och Valle!
KUL!!!
Kram på er alla tre

Anonym sa...

oj vad mkt som hänt här sedan senast jag var inne ...
Massor av Grattis till Priset !!! Det är klart Valborg skall göra det flera gånger hon är så himla söt ;-)